pondělí 31. května 2010

Mgr. kakamilka

Tak je to úspěšně za mnou! Už mě můžete oslovovat slečno magistro ;)

Ten zemák byl ale hukot... Jak jsem předchozí dva týdny vůbec nebyla nervózní, tak teď jsem si to vybrala všechno dohromady. Usla jsem až po půlnoci a od půl šesté už nemohla spát. Marnost.
Ať to máme kompletní, tak tu jsou moje otázky:
  • Motivace ve výuce zeměpisu
  • Očekávaný výstup RVP: porovnává a přiměřeně hodnotí polohu, rozlohu, přírodní, kulturní, společenské, politické a hospodářské poměry, zvláštnosti a podobnosti, potenciál a bariéry jednotlivých světadílů
  • Česká republika: Komplexní geografická charakteristika území průmyslovách aglomerací - ostravské, brněnské, podkrušnohorské, plzeňské
  • Cestovní ruch a jeho význam v mezinárodním měřítku. Typy a formy cestovního ruchu
Nu, byl to hukot, ale je to úspěšně za mnou. Naštěstí :) Nedovedete si představit, jak se v tom dokážou porýpat...

Žádné komentáře: