úterý 4. května 2010

...škoda, že tu skautíků neběhá víc.

Na iDNES jsem dole v sekci "Hry" narazila na článek, u kterého byla fotka skautů v kroji a titulek "Děti plní videoherního bobříka. Takový je skauting nového století." Pochopitelně jsem si to okamžitě otevřela - byla jsem zvědavá, co se dočtu.
Sice je to článek týkající se amerického skautu, ale podává i náš skauting jako stále aktuální a moderní aktivní trávení volného času. Tak mě to potěšilo :)
A americký videoherní bobřík mě taky potěšil, i když jsem si říkala: "Co si to ti Američani zase vymysleli?!?". Opravdu občas zbytečně něco předem kritizujeme. A když pak nahlédneme pod pokličku, tak nás to mile překvapí.
Doporučuju si článek přečíst. Myslím, že by mohl být inspirací i pro nás...

1 komentář:

Dárky řekl(a)...

Ten článek je opravdu dobrá a zajímavá úvaha:-)