neděle 27. června 2010

Smutním

Tak jsem se v pátek dozvěděla, že letos se tábor v Budkovicích opravdu stavět nebude. Řeka je trošku zvednutá, tak by se most stavěl blbě, přes brod se tam traktor nedostane a kvůli jednomu turnusu a pár dnům to nemá cenu lámat přes koleno. Současně mi uniká, proč tam měl jet jenom jeden turnus?!? Já bych tam klidně jela na všechny čtyři!
Aby toho nebylo málo, tak celkový osud tábora je nahnutý. "Správce" tu příští léto už nebude. Co s tím pan ředitel udělá nikdo neví. Buď se do táborového vybavení vrazí peníze, ale v podstatě není, kdo by se o něj staral. Nebo se tee-pee přesunou na zahradu v Budkovicích nebo se tábořiště prostě zruší...Tábor se poprvé stavěl v roce 2003 pár kilometrů proti proudu. Od té doby jsem v táboře nebyla jenom v roce 2008, kdy mi to opravdu nevyšlo, i když jsem chtěla. Osm let! Za tu dobu mi to tu přirostlo k srdci opravdu hodně! Nechci, aby to skončilo!!! A to nádherné táborové vybavení skončilo kdo ví kde... Momentálně jsem odhodlaná jít v září na kobereček a zjistit a udělat, co se dá. Držte mi palce! Ale teď držím smutek...

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Se dívám že se mi tady neobjevil komentář...asi jsem špatně klikla =)
Hele, Kaka, kdy je to focený? A ta konstrukce napravo, co vypadá jak vstupní brána, je vstupní brána nebo základ teepee? ;-)) Ale to mi zase početně nesedí...

Kamila řekl(a)...

Je to focený loni na stavěčce. Začlo vycházet sluníčko, Mirek ještě spal, nikde nikdo... Bylo to dokonalé!
Ty konstrukce tam byly dvě a je to v podstatě lyofilizátor :)