středa 9. června 2010

Sokolové Brnu

Aby to nebyl prázdný víkend, tak v neděli odpoledne jsme s Ferdou vyrazily na stadion na Palačák, kde probíhaly sokolské slavnosti "Sokolové Brnu" a kde pochopitelně cvičila i naše maměnka.
Počasí přálo až moc, což je znát ze spálených ramen. Přesto to bylo strašně fajn! Atmosféra byla totiž naprosto úžasná a všechny skladby měly co nabídnout! Já se samozřejmě taky trošku vyřádila s foťákem.

Dřív mě takovéto akce fakt nebraly. Spíš jsem tam šla jenom z toho důvodu, že se mamka chtěla podělit, co dělá. Ale teď je to už jinak!
Vím, že ty lidi to dělají pro radost a užívají si to! Chtějí předvést, co umí a co je baví! Já sama to ráda taky dělávám! Je úžasné sdílet s nima tu radost!

A tak jsem si celé to odpoledne naplno užila! Byla to totální pohodička, radost a nadšení. Ta atmosféra byla prostě neopakovatelná!
Jestli oni Sokoli nebudou sekta jako skauti ;)

Žádné komentáře: