středa 9. června 2010

A jedeme do Mikulova!

Pořád je co dělat, tak nestíhám...

V sobotu jsem po více jak měsíci konečně vyrazila z Brna! S oddíl jsme jely na výlet do Mikulova. Sice taky civilizace, ale taková jiná :)
Bylo to naprosto perfektní! Počasí dokonale přálo - bylo totální modro plus občasný fotografický obláček. Co víc si přát?
Program jsme měly vskutku plný. Prvně jsme vyrazily na zámek. Na prohlídce mě naše světlušky totálně odrovnaly! Celou dobu bedlivě poslouchaly a následně měly INTELIGENTNÍ dotazy. I já jsem se zájmem poslouchala odpovědi a nebyla jsem jediná... Po prohlídce jsme nevynechaly ani vyhlídkovou věž (rozhled č. 1). Zámecký park jsme následně využily k obědu. (Jo a taky v něm probíhal festival růžových vín - nemít tak děti!)
Po zámku jsme pokračovaly k jeskyním Na Turoldu. Většina se vydala na prohlídku a já s jedním dítkem pokořila místní kopec (rozhled č. 2). Údajně světlušky pokračovaly ve sprše dotazů, ale průvodce to bral jako přípravu pro své studium na pajdáku :)
Cestou zpět do centra jsme se stavily na Kozím hrádku (rozhled č. 3). A pak na zmrzlině u opilého vinaře :)
Byl by to dokonalý den, kdyby nám zastavil autobus... Ale i tu nucenou část v Mikulově si myslím, že jsme si užily. Byl to opravdu pohodový den.

A ještě jeden malý postřeh.
Celý den se chováte slušně a spořádaně. Pak se dvě minuty chováte jak blbec a jasně, že se něco stane...
Po cestě z Kozího hrádku jsem šla vzadu s Mabi a Kšandou. V návaznosti na jejich řeči vznikl hec (fakt nevím, jak jinak to nazvat) - jestli nejsem stará, tak budu dole u cukrárny dřív než ony. Jasně, že jsem to nenechala být a vydala se rychle dolů! Ze začátku holky vedly, ale pak Mabi blbě odbočila, Kšandě se kdosi připletl do cesty a já byla dole první! Pochopitelně jsem se z toho náležitě radovala tak, aby z toho něco měly i holky! A pak koukám okolo sebe - na zahrádce cukrárny sedí můj zkoušející ze státnic z matiky a nechápavě kouká. Tak jsem slušně pozdravila a pokračovala dál :) Ještěže už mám ten titul jistej ;)

Žádné komentáře: