neděle 18. července 2010

Halucinační splnění neuspokojených přání

Pan Freud a jeho pojetí snu...

V noci na dnešek jsem své sny doslova protančila. A to s lidmi, se kterými bych v životě neřekla, že bych mohla tančit. Dalším šokem bylo, že jim to opravdu šlo a to až tak, že to šlo i mně :) A bylo to strašně fajn... Klidně bych si to zopakovala (nebo uskutečnila?).

Ale nemám pocit, že by to bylo nějaké moje nesplněné přání. Spíš když s některými lidmi hodně jsem nebo o nich hodně mluvím, tak se mi dostávají do snů... Jenom ten tanec nevím, kde se vzal.

3 komentáře:

Ježo řekl(a)...

Myslím, že ani není třeba sahat k Freudovi - symbolika tance je poměrně jednoznačná... :)

Kamila řekl(a)...

Tak to mě asi nenapadlo... No potěš koště! Ještěže to byl jenom sen :)

Ježo řekl(a)...

No jo, podvědomí umí být potvora... :)