neděle 18. července 2010

Zillertal

První prázdninový týden jsem strávila na dovolené s našima a dalšíma příbuznýma v Rakousku. Místem našeho pobytu se stala obec Fügen v údolí řeky Ziller. A krom jednoho či dvou dnů nám i dokonale přálo počasí! Tak jsme se naplno užívali.

První den po příjezdu jsme se všichni vydali vyzkoušet místní cyklostezku. Jen já truhla si při rychlobalení po stavěčce zapomněla přibalit brusle. Tak jsem vyzkoušela od bratránka. Což o to, velikostně by to bylo dobrý, ale nějak nesedli, takže jsem byla kapánek omezená. Ale zvládlo se to. Počasí přálo, tak jsme taky poprvé vyzkoušeli místní venkovní aquapark - krásný a osvěžující :) Laura s Vandou byly úplně úžasný, protože pořád běhaly na tobogán, na kterém mohly jezdil samy. Bylo to strašně roztomilý! :)
V pondělí jsme se vyrazili do nedalekého Innsbrucku. Je to úžasně barevné město, kde se v každé díře mezi domy ukrývají v dálce hory! Úplně mě to uchvátilo! Jelikož počasí moc nepřálo, tak jsme odpoledne vyrazili do místního vnitřního aquaparku se dvouma megatobogánama. S Danem jsme jezdili s malýma holkama. Ty byly naprosto nezničitelný! Pořád by běhaly nahoru a jezdily dolů! Neskutečné vodní živly...
Úterý bylo druhým a posledním dnem "nic moc počasí". A tak jsme alespoň měli příležitost pořádně si projít Fügen a jeho blízké okolí. Je to krásné městečko s pohodovou atmosférou.
Ve středu dámská sekce vyrazila na naučnou stezku z Haselbachu na druhém břehu řeky. Navštívily jsme spoustu ptáčků a hlavně megavodopád (91 metrů). Plus jsme s maměnkou pokračovaly do Hartu, kde je dokonalý hřbitov - s výhledem na místní údolí...
Čtvrtek byl dnem výletu na Spieljoch - kopec nad Fügenem. Nahoře to byl poměrně kýč... Bylo krásně modro, v pozadí kopečky, na svazích žluté kytičky, místy krávy, o kousek níž jezero a do toho paraglaidisti. Fakt mazec!
V pátek jsme s našima vyrazili do Mayrhofenu. Já jsem chytla parní lokotku, kterou jsem chtěla i moderní úzkokolejku a prošli jsme se... Taková závěrečná pohodička :)

Byl to strašně pohodový a odpočinkový týden strávený na naprosto úžasném místě a v příjemné společnosti. Jsem ráda, že jsem mohla vyrazit. Člověk to snad ani nedokáže popsat... Třeba vám to alespoň fotky dokáží přiblížit.

Hlavním postřehem ale je, že už vím, kam se chodí na kýčové fotky. Tam to totiž prostě kýčový je! :)

Žádné komentáře: