neděle 18. července 2010

Poprvé a snad ne naposledy

Poprvé (a snad ne naposledy) jsem navštívila své drahé skautské bratry na jejich táboře.

Letos tábořili v údolí řeky Rokytné kousek od Dukovan (když se vyjíždělo z údolí, tak se vám ukázalo panorama přes pole s jadernou elektrárnou...). Tohoto umístění jsme s Ivuškou využily také k návštěvě Slovanské epopeje v Moravském Krumlově před jejím převozem do Prahy (hamouni).

U kluků to bylo strašně fajn. Skautský tábor jak má být :) Nějaké ty oddílové odlišnosti se našly, ale pravděpodobně je to otázka zvyku. To hlavní ale stále zůstává zachováno - kvalitní program a určitá pravidla a řád, které považuji za nutné. S klukama bylo pořád veselo, dalo se vážně povykládat, společně se zasmát, navzájem si rýpnout... Prostě pro mě táborová pohodička, jak má být :) A tak jsem se nakonec nechala ukecat (ne že by to dalo moc práce) a svoji původně třídenní návštěvu jsem si ještě o jeden den protáhla. Což jsem si taky náležitě odpracovala - našila nášivky, nasmažila maso... Hlavně se u toho dobře pobavila :)

Pár postřehů a zážitků v kostce, které stály za to:
  • život v kuchyni
  • společné luštění sudoku a křížovek
  • hlavolamy (kdo dá víc?)
  • ansámbl - představení kočovného divadla :)
  • puberta ve skautské dospělosti
  • označování inventáře
  • našívání nášivek při žárovce
  • realita o pionýrech na Gebharci
  • Malamutova stolovací rychlost (nebo spíš pomalost?)
  • Pulec a Šípek v bazénu ("A teď si budeme hrát, že mě chceš utopit, jo?" :))
  • názory na mou osobu (občas se člověk nestačí divit)

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Co máš proti pubertě ve skautské dospělosti? :)
Hádej

Kamila řekl(a)...

Víš, že nemám ráda anonymní příspěvky? Ale budu tak dobrosrdečná (či jak jsem to byla jisté noci nazvána) a odpovím. Puberta ve skautské dospělosti mě totálně nadchla! Pevně doufám, že se s ní budu často setkávat :)

Dunga řekl(a)...

Nevím...teda už jo. Tak to je dobře, třeba se zas někdy setkáš

Kamila řekl(a)...

Pomoc! Kde Ty se tu bereš? Děkuji za odhalení záhady :)

Dunga řekl(a)...

Aha tys čekala Ježíška, tak to nebudu otravovat.