neděle 8. srpna 2010

Já III.

Zase jsem se jednou něco dozvěděla... Po roce a půl jsem se opět zúčastnila aktivity "Jsem - Umím - Mám". Tentokrát ale také s našima skautkama, tak je to zase trošku jiné.

JSEM
  • chytrá (občas až moc), milá, trpělivá a chápavá
  • hodná, milá, přátelská
  • nejlepší vůdkyně
  • skvělá přítelkyně do pohody i nepohody
  • šéfka, kmotra, rádce
  • hodná, milá, veselá a umíš si prosadit svůj názor
  • super šéfka
UMÍM
  • zaujmout a pobavit
  • udělat legraci
  • rozesmát
  • sprdnout v pravý čas i dělat bžundu
  • poslouchat druhé, šéfovat, smát se
  • pobavit (příhoda o Matesovi)
  • sprdnout a vymyslet zajímavé věci
MÁM
  • smysl pro humor a velký mozek
  • smysl pro humor
  • hodně přátel
  • úžasný a jedinečný přístup k životu
  • osobitost, sponu a šneka, svoje sny
  • bezva sestru
  • spoustu origoš vybavení
Tak co si o tom myslíte? Jsem to já?

Žádné komentáře: