úterý 10. srpna 2010

Skautský efekt

Nenudím se. O víkendu jsem se vrátila ze skautského tábora (o který jsem se ještě nestihla podělit, stejně jako o promoci) a teď už zase absolvuju s dětma příměstský fotografický tábor, ale hlavně malování na BRJ...

Při malování Brněnské rady Junáka se vyskytl (mám pocit, že poměrně častý) tzv. skautský efekt. Co to znamená? Když se sejde na jednom místě několik skautů, aby něco udělali, tak jsou ochotní se o práci porvat. Neskutečné, jak člověku mizí štětec, barva, štafle... Prostě cokoliv pustí z ruky! Hned se toho chopí někdo jiný! Hlavně aby vás nenapadlo pouštět svůj kus zdi! To se pak už k práci taky nemusíte dostat. Strašná pakáž tihle skauti! :)

Ale víte co? Ona je to děsná sranda! A o to přece jde! Dělat věci s radostí a nadšením :) Jen nevím proč mám občas pocit, že náš oddíl je nějaký moc ukecaný... Ten zbytek by snad i občas uvítal ticho, ale to my s Baruli prostě neumíme! (A mám takový pocit, že jsme to v oddíle naučili i Medvěda...) Prostě si užíváme bžundu, vykecáváme, zpíváme a děláme blbosti! A ono je to prima :)

Jo a dejte si bacha, aby vám někdo neotiskl na záda na triko barvou svoji ctěnou ruku. Ono to občas triko nevydrží a barva pronikne až na tělo... A víte, jak blbě se drhnou záda od barvy?!?

Ať žije bžunda! :)

Žádné komentáře: