úterý 31. srpna 2010

Nebomba JD

Jedním z hitů našeho letošního tábora byl návod, jak sbalit kluka, který dotáhla Jahoda. Nejdůležitějším prvkem celé metody je se správnou intonací vyřknout větu: "Bomba! Tak v osm..." Poté, co kluk odmítne nabídku na sraz (jestli jsem to dobře pochopila).
Pochopitelně se to u nás na táboře muselo vyzkoušet! A jasně, že to nefungovalo :) Ale to byla výjimečná situace...

A pak vznikl hec! Už na táboře bylo jasné, že na konci srpna budu muset jít na Úřad práce navštívit mého sympatického zprostředkovatele práce JD. To by bylo na něho zkusit: "Bomba!" :) Asi určitě bych mu nenabídla rande, ale "Bomba!" (i bez té správné intonace) se dá říct přece na spoustu věcí! Tak proč bych to neřekla i jemu :)

Tedy jsem se tři dny psychicky připravovala, cvičila si slovo "Bomba!" a těšila se až uvidím milého sympatického mladíka. A víte, jak to dopadlo? On tam nebyl...
No nenaštvalo by vás to? Místo toho jsem musela jít k nějaké divné starší paní, která mě málem sprdla za to, že jim jdu nahlásit, že jsem zaměstnaná, když nemám stanovenou schůzku. Marnost ti úředníci!

Žádné komentáře: