úterý 31. srpna 2010

Pohodová Praha

Když víte, kam v Praze jít, tak seženete super pohledy! A nejenom pohledy, ale taky krabičky, tašky, hrnky, trička, odznáčky a obdobné nesmysly. O co se vlastně jedná? O věci s úžasnými ilustracemi Jiřího Votruby! Před pár lety jsme na tyto pohledy náhodou narazily s Magdou a mě naprosto uhranuly! Od té doby na nich ujíždím a vždycky, když jedu do Prahy, tak si musím koupit minimálně jeden nový pohled, když už ne nic většího...

Tedy jsem si před rokem přivezla plechovou krabičku, kterou mám plnou pokladíků.
Letos jsem se rozšoupla a pořídila si odznáček a krásnou plátěnou tašku s mým nejoblíbenějším obrázkem, který se pravděpodobně jmenuje "Pohodová Praha" (alespoň mi to tvrdila paní na Petříně) - nohy na zábradlí a v pozadí Karlův most a Hradčany. Taková je pro mě Praha - prostě pohodová! Strašně ráda tam jezdím. Už vím, kde si užít, kde si odpočinout, kde se pokochat... Prostě už je tak nějak moje :)

Včera jsem se svojí novou úžasnou plátěnou taškou vyrazila do centra. Když jsem se potkala s Ferdou, tak prohlásila něco ve smyslu, že jsem dost odvážná vyrážet do brněnských ulic s taškou s velkým nápisem "PRAHA". Pravda, mezi těmito dvěma městy do jisté míry existuje určitá nevraživost... Ale co! I když jsem Brňák, který by v Praze opravdu bydlet nechtěl, tak ji mám ráda a ráda se do ní vracím. Tak snad mě za to žádný Brňák neukamenuje (i když je pravda, že ten pán v Hudy se na mě díval dost škaredě)...

A ještě jednu perlu jsem si z letošní návštěvy Prahy dovezla. Víte, jak jinak se dá ještě říkat metru? Šalina ve sklepě! :) Ještě jsem to nikdy neslyšela a fakt mě to pobavilo :)

2 komentáře:

Maggi řekl(a)...

Jé, to si pamatuju, jak jsme kupovaly pohledy a posílaly. Třeba s koněm, na kterým jezdíme po Praze ;-)
Dotyčná se nám pak nikdy neozvala =))

Ale víš co, Kaka? Jak jsem byla nedávno v Praze, tak jsem si taky koupila plátěnou tašku. Černou a na ni bílý obrázek Prahy a klavíru a text - teď nevím přesně, ale něco jako "hudba Prahy".

Jojo, Praha je krásná =)

Kamila řekl(a)...

To byly časy, kdy jsme posílaly takové střelené pohledy! :)
Jinak jsem velice ráda, že nejsem jediný blázen, který chodí po Brně s pražskou taškou :)