pondělí 16. srpna 2010

Posílat či neposílat

Občas přemýšlím, jestli vůbec posílat pohledy v dnešní přetechnizované době. Když pošlu SMS, tak mě to vyjde skoro desetkrát levněji a ještě ke všemu je to podstatně aktuálnější a většinou se člověk dočká i nějaké odpovědi.
Když chce člověk poslat pohled, tak ho to stojí přibližně 15 Kč (5 za pohled a 10 za známku), musí najít čas a místo na napsání, musí mít pisátko, ze kterého si vypíše inkoust, musí hledat schránku a další peripetie.
Na druhou stranu si vzpomene na lidi, kterým by z daného místa SMS fakt neposílal, napíše něco pěkného, uvědomí si, co vlastně prožil nebo na co se chystá. Ale hlavně si myslím, že druhým udělá radost. Nebo alespoň já se vždycky zaraduju, když zjistím, že mám poštu a není to něco úředního...
A pak je tu ještě jedna kapitola. Občas jezdím na "akce" odkud pošlu víc pohledů než všichni ostatní dohromady. Třeba teď z Prahy nikdo neposlal ani jeden, já to za ně vybrala svýma 12. A všichni mi vykládali, že je to kouzelný, že si k tomu sednu a pošlu pohled. Tak proč to taky neudělají, když je to tak kouzelný? Pro mě je to celkem normální a přiznám se, že si ty chvíle i užívám.
Jaký je závěr? Ano - psát a posílat pohledy i v dnešní moderní době! Pohled nic nenahradí...

P.S.: Pokud patříte k lidem, kterým pohledy chodí a lezou vám na nervy, tak stačí říct a já přestanu posílat. Pokud patříte k lidem, kterým pohledy nechodí a chcete, aby vám chodily, tak stačí říct a já začnu posílat. Prostě chci udělat radost...

2 komentáře:

Dárky řekl(a)...

Mě přišel dneska a úplně mě rozesmál, i když jsem měla pocit, že je všechno na houby a nic nemá smysl. Takže souhlasím s tebou. Určitě posílat, když máš komu. Pohled nadělá v dnešní přetechnizované a uspěchané době spoustu radosti:-) A já je budu ráda dosstávat i kdybych Ti měla dávat známky:-)

Petr Šabata řekl(a)...

Taky jsem včera jeden našel ve schránce a moc mě potěšil, stejně jako Zuzku, které jsem ho večer přečetl po Skypu.

S pohledy je to trochu jako s dobrými skutky, člověk se často nedočká přímé zpětné vazby, ale ví, že udělat svět o kousek lepší nebo vykouzlit úsměv na něčí tváři či zabránit tomu, aby se z ní ztratil, má vždycky smysl.