středa 11. srpna 2010

Když se večer vydaří

To jsem si potřetí v týdnu vyrazila malovat na BRJ s výběrem našeho úžasného střediska... Nejde se nepodělit! Ono to totiž bylo fakt super! Den ode dne lepší a lepší! Celkem dost mě mrzí, že se zítra taky nemůžu ještě přidat...

Když jsem dorazila, tak kluci byli už v akci, ale bylo tam nějaké podezřelé ticho. Jak jsem se blížila, tak jsem se skoro bála, jestli tam nebudu sama. S Baruli, která dorazila chvilku po mně, jsme to zase rozproudily. Jen nevím, jestli je to dobře, že jsme tak ukecaný. Třeba by kluci uvítali chvilku klidu. Zatím si ale nestěžovali, tak těžko říct. Jednoznačně pokecat s našima klukama je strašně super! Člověk se dozví spoustu zajímavostí a veselých historek :)

Dneska jsme zvládli druhou vrstvu barvy, povykládat si zážitky za celý den, zahrát si zpívací sportovno ve verzi pro jednotlivce, já jsem si zvládla zabělit snad všechny části svého těla a hlavně mě ostatní dojali svíčkou v dortu ve zhasnuté vymalované místnosti... Mělo to prostě svoje kouzlo!

Když bylo hotovo, tak jsem vymýšleli, co podnikneme za odměnu. Zmrzlina byla v pondělí, včera kofola a jedna keška a tak jsem se rozhodli pro společnou procházku do Žabin s odlovem dalších kešek. Jaké si myslíte, že to bylo? Naprosto super! Povykládali jsme, zahledali si, Glum nás naučil odlepovat černě vylepované plakáty... Prostě správná bžunda :)

Dneska navíc padlo několikero skutečných zápichů, o které je škoda se nepodělit.

SLUNEC: "Paní učitelka si píše propiskou na ruku!" (a představte si k tomu intonaci školkového dítěte, které žaluje :))

BARULI: "V kolik máme zítra ten sraz?"
GLUM: "V pět. Vlastně: Bomba! Tak v pět!"
BARULI: "Ne! To musíš takto: Bomba! Tak v pět!" (se správnou intonací)
MEDVĚD: "Možná přijde i Dunga!"
GLUM: "A třeba nám ukáže i svoji kápézetku!"
(Myslím, že takto nějak to bylo. Klidně mě opravte. Já šla jednoznačně smíchy do kolen...)

MEDVĚD: "To, že jste nakazily mě beru, ale že i Gluma? Tak to je vážný..."

Ale jinak jsme všichni naprosto normální a já si ten večer naplno užila :)

2 komentáře:

Petr Šabata řekl(a)...

A je vymalováno! Díky za pomoc i příjemnou společnost.

Dárky řekl(a)...

Já jsem si ty rozhovory představila:-D Museli jste mít veselo... A nechápu, jak se Vám povedlo zkazit i Gluma:-)