středa 29. září 2010

Fakt kámoš II.

To jsem zase jednou byla ve svém oblíbeném copycentru... Já tam teda od prázdnin už párkrát byla a nafasovaly jsme do oddílu moc krásné papíry! :)

V pondělí odpoledne jsem byla v copycentru, abych tam nechala kalendáře na svázání s tím, že se pro ně stavím až ve středu, protože jsem neměla moc času, abych na to čekala. Navíc tam byla nějaká slečna, kterou vůbec neznám, tak co bych si s ní asi tak vykládala...

Dneska jsem si je šla vyzvednout a kdo tam nesedí - můj oblíbený pán!
"A copak si slečno přejete?"
"Já si jdu vyzvednout tady ty svázané kalendáře..."
Pán automaticky zmuchlá nachystaný paragon se slovy: "To asi nebyla správná cena, co?"
"Ehem... No, nebyla." :)
"Tak za kolik to bude?"
"Spolu vážeme za 25..."
"Dobře! A máte se vždycky připomenout, i když tady nejsem! Nezapomínejte na to!"

To je alespoň přístup! Být sprdnutá za to, že jsem si neřekla o slevu pro oddíl. A kdybyste k tomu viděli jeho optimistickou tvář! Já tam prostě chodím ráda... Nepotřebujete něco svázat či zalaminovat? Klidně zařídím :)

Žádné komentáře: