pondělí 20. září 2010

Ze skříně

Teď to bude znít možná trochu šíleně...

Vždycky jsem si myslela, že mám spoustu oblečení. Moje skříňka na oblečení je skoro plná. Pravda, spoustu toho nenosím, ale na tábor se to může hodit vždycky :)
Většinu svého dosavadního života moc neřeším, co si oblíkám. Hlavně, že je to pohodlný a mně se to líbí. A tak nemám nouze o kostičkované kalhoty, skautská trička a vytahané mikiny.

Ovšem s nástupem do práce přišel malý kámen úrazu - kdybych pořád střídala pár kalhot, skautská trika a svoje oblíbené mikiny, tak bych si minimálně u deváťaček moc neškrtla. Navíc jsem nedávno četla článek, jak učitelé svým oblíkáním působí na svoje žáky. Jasně, že to tak je! Kdyby se žáci měli 6 hodin denně koukat na lidi, kteří chodí oblíkaní jako burani, tak by to jejich estetické cítění asi moc nerozvíjelo.
A tak dělám, co můžu, abych po většinu dní ve škole vypadala alespoň trošku slušně. Ovšem s mým šatníkem je to celkem mazec. A tak největší utrpení z mé dosavadní pracovní zkušenosti je každé ráno vymyslet, co si vlastně vezmu na sebe.

To ale upadám... Už abych jela zase na nějakou výpravu, kde je to šumák :)

Žádné komentáře: