neděle 28. listopadu 2010

Inovace II.

V záchvatu včerejšího úklidu jsem asi tak po čtvrt roce dotáhla inovaci tee-pee.

Prostě jsem skoro po dvou měsících uklízela v pokoji. Naplno jsem si pustila Trabandy, vzala hadr a dokonale se odreagovala při úklidu. Bylo to úžasné a teď mám jako bonus v pokoji krásně uklizeno :)

Hlavně jsem ale usoudila, že už mě nebaví ten zastrčený rám s fotkami tee-pee. A tak jsem ho dotáhla. Fotky jsem pořádně přidělala, na rám přitloukla očko a přeskupila několik věcí na zdi tak, abych konečně mohla pověsit tee-pee.
Jen když se teď dívám na zeď nad stolem, tak to množství obrázků, fotek a dalších nesmyslů nedrží vůbec žádnou linku. Je to totální chaos! Ale i ten má něco do sebe (asi to vyfotím a taky se s vámi o to podělím, protože je to fakt mazec :)). Ať žije můj ulítlý pokoj! :)

Žádné komentáře: