pondělí 29. listopadu 2010

Lehkovážná, ale spokojená

Ze školy jsem odcházela ve stejném čase jako kolegyně, které se o víkendu vrátila z týdeního pobytu v Šanghaji. A tak jsem si řekla, že nepůjdu zadem jako vždycky, ale doprovodím ji kousek na hlavní a nechám si povykládat historky z cest. Na Minské jsme se rozdělily a já se vydala dolů.

A to si tak jdu a jdu a najednou vidím vystavené sako a to krásně žluté! (Taková ta moje oblíbená hořčicová nebo jaká :)) Pochopitelně mi to nedalo, vešla jsem do obchodu, sako zkusila a hned si ho pořídila. Co na tom, že mi v peněžence zůstalo asi tak 30 korun, když mám úžasné hořčicové sako, které mi závidí i sestra :)

Měla bych se nad sebou asi zamyslet a chovat se rozvážněji...
(Ale ono je fakt úžasný!)

1 komentář:

Maggi řekl(a)...

Jé a nechceš ho vyfotit a dát sem? ;-) Abychom se mohli pokochat? ;-)