pondělí 8. listopadu 2010

Potřebuju poradit

Kam a jaké boty si mám jít koupit?

Mám jenom pár požadavků:
  • boty do města (tedy něco jako polobotky, ale klidně sportovní)
  • velikost 43 (vylučuje dámskou obuv)
  • úzké (mezi pánskýma se těžko hledají)
Ze zkušenosti s mýma posledníma:
  • nesmí se jim po měsíci nošení začít rozpadat stélka (nebo jak se to říká vnitřku boty)
  • nesmí se jim po dvou měsících nošení udělat díra na podrážce
  • všeobecně musí odolat, když ve městě začne normálně pršet (ne lít, stačí pršet)

P.S. sandále se na toto roční období nehodí (přece jenom je už chladněji), v pohorách se mi po městě chodit nechce a glády odmítám

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

lia: Kakamilko, nějaké tipy najdeš v komentářích k tomuhle článku: http://modnipeklo.cz/2010/07/tahle-cisla-znate-ceske-obchody/#comments

Možná to bude chtít výlet do speciálky na větší velikosti do Prahy.

Kamila řekl(a)...

Ahoj!
Ono to není jenom o velikosti. V Brně je i specializovaná prodejna. Ale i tak si v pohodě vyberu pánské polobotky v Humaniku. Jediný problém je ten, že tyto polobotky mi dosloužily po necelých dvou měsících aktivního nošení...
No co už, už mám vyřešeno :) Jednoznačně díky za tip! Jednoznačně se podívám na názory dalších.
kaka

Anonymní řekl(a)...

lia: určitě nejde jen o velikost, ale ta nestandardní to trochu komplikuje :) vím o tom svoje z nákupu jiných oděvních součástek ;)
kdybys prozradila, kde je v Brně botová speciálka, budu vděčná - mám sice průměrnou 39, ale silnější lýtka a nákup kozaček je martýrium...