pondělí 8. listopadu 2010

Nohy v bavlnce?

Jednoho pátečního rána mi bylo porazeno: "Nečekej a jednej!" Sice to bylo v naprosto jiné situaci, ale přesto jsem se toho chytla :)

A tak když jsem dneska odpoledne došla domů s děravou botou v dešti, tak jsem se rozhodla, že takto teda nee. Sedla jsem k netu a podívala se na nabídku od značky Keen. Už jsem dostala několik tipů na tuto značku a slyšela jsem pouze pozitivní ohlasy. A hlavně - pořádná a kvalitní obuv a to i v "městském designu!" :) Trošku jsem něco nastudovala a večer vyrazila do akce.

To si tak dojdu do Rock Pointu a koukám na nabídku. Krásné dámské botky! Dokonce asi troje. Největší velikost? 41,5. Takže nic... Koukám na pánské - taky se pěkný najdou! 42 - malý. 42,5 - lepší! Pohodlný, nubuk, pořádná podrážka, tvarovaný vnitřek boty (žádná placka!). Černý nebo hnědý? Hnědý. Zhruba během 12-ti minut nebylo co řešit.

Jak málo stačí ke štěstí - jedny boty! :) Dívejte na ně - no nejsou pěkný? :)

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

Taky mám nový botky, ve kterých se cítím jako v bavlnce. Mám nový SNOWBOARDOVÝ BOTY, kdybys věděla ja jsou ve vnitř heboučký, třeba bys je chtěla nosit i do města :-)

Anonymní řekl(a)...

lia: mm, tak myslím, že svá kritéria naplnilas dokonale :-)