čtvrtek 20. ledna 2011

Taťulda a filmy

Co se týče filmů, tak je náš taťka opravdu kouzelný! Má své oblíbené, ale zásadně si žádný děj nepamatuje :) A v průběhu filmu má asi tak 150 dotazů. A to se ani nezmiňuju o jeho vztahu k hercům! Hlavní identifikace je podle toho, kde jinde ještě hráli. A tak vznikají vtipné scénky jako dneska...

Film, který u nás doma dost letí je Láska nebeská. Aji náš taťka, který na tento druh filmů není, ho několikrát viděl a má své oblíbené scény. A trošku si pamatuje, kdo tam hraje...
Dneska zahlédl v televizi ukázku na film Hudbu složil, slova napsat, kde hraje Hugh Grant a hned to začalo!
TAŤKA: "Jé" Toho já znám! To je Brat Pitt!"
: "No to teda není!"
TAŤKA: "Tak Heath Ledger."
: "Taky nee." :)
TAŤKA: "Prostě pan premiér!" (Alespoň, že se trefil do role z Lásky nebeské.)
Když jsme se o tom později bavili ještě s mamkou, tak jsem se musela smát ještě víc.
MAMKA: "Kdybys alespoň řekl Colin Firth!"
TAŤKA: "Toho já jsem v životě neviděl..."
: "To je: "Já omilovat tebe..."" (Taťkova nejoblíbenější scéna z L.n.)

Nedělám si iluze - asi to tak bude u většiny chlapů. Ale dneska mě to fakt pobavilo :)
Ale víte jakou má taťka výhodu? Vždycky si každý film užije znovu a je překvapený koncem! :)

Žádné komentáře: