středa 9. února 2011

Skauti jsou blázni II. a Prasátko k tomu :)

Dneska jsem se dozvěděla, že v létě bude nový animovaný Medvídek Pú! A s ním pochopitelně i Prasátko! :) Chichi :) (Díky za upozornění!)
Hned jsem přemýšlela s kým na takový film asi do kina vyrazím, když mi parťák odjel... (Jejda, hned jsem vzpomínala na návštěvu kina na Slonisku a musela jsem se smát :)).
Večer jsme měli střediskovku a ke konci máme vždycky prostor pro "různé". A v tom jsem si na to vzpomněla! Hned jsem nadšeně vykládala, že v létě bude v kinech nový Medvídek Pú! Čekala jsem reakci stylem: "No jo, Kamík ta na tom ujíždí..." Ale ono kdepak! Hned se nadšeně ozvali asi tři lidi, že jdou se mnou!
Jinak jsme všichni naprosto normální :)

2 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

já bych o dvou pidimidilidech věděl ;-)

Kamila řekl(a)...

Pidimidilidi (to je super slovo) pochopitelně beru s sebou! :)