středa 16. února 2011

Přátelé zabijáci

Třeba je taky znáte...
Lidi, se kterými je jedno, jestli jste se rozloučili před rokem, měsícem nebo před týdnem. Ten čas s nima prostě velice lehce zabijete! A ještě jste za to rádi.

Tak to se mnou dopadlo i dneska. Plánovala jsem, jak budu o půl deváté doma a budu mít ještě celý večer na to, abych nachystala fotky na nástěnku, ale ouha! Domů jsem dorazila v deset ani jsem nemrkla. Kdybych stále před očima neviděla ten budík s časem 6:16, tak by snad byla i další kofola nebo delší postávání na rohu.

Prostě z porady Rádcovského zápisníku se krom práce vyvrbilo i příjemné vyblbnutí (nevím, co si teď na FSS budou myslet o skautech :))... Schválně - píše se týmová spolupráce nebo teamová spolupráce? (Ještě jsme vymysleli teaovou spolupráci :)). A bude se všude psát "= Kamík"? Samozřejmě, že ani omylem! Já se jen tak nedám!

Prostě jsme s dlouholetým kamarádem po poradě skončili ještě v kavárně nejenom kvůli úpravě mého počítače a bylo to velice příjemné povykládání, které nebralo konce! Málem jsem ani nenastoupila do šaliny... Třeba jednou budeme pokračovat nad pečenýma žebrama zapíjenýma černým pivem :)

Žádné komentáře: