neděle 20. února 2011

Výkřik do tmy

I o osm let mladší člověk může být supr parťák! Třeba na vyklízení :)
Aneb i práci si jde užívat.

A tak mě u toho napadá (možná trochu nemístné to sem psát), že fakt nevím, kdo po mně převezme štafetu. Tak za 4 roky bych už věděla... (Omlouvám se.)

Nedávno se mi vybavila scéna stará tak osm let. S tehdejším roverským kmenem jsme seděli v kolečku v naší Sněženkovské klubovně a hráli "psychohru". A já rozbalila papírek s jednoduchým dotazem: "Jak bys reagovala, kdyby Ti Šmudla řekla, že v Tobě vidí budoucí vůdkyni oddílu?" Moje tehdejší odpověď byla prostá: "E?"
Nakonec to tak dopadlo. Ale nikdy Šmudla nic takového neřekla. Když nad tím přemýšlím, tak vlastně nevím, jestli vůbec chtěla, abych oddíl převzala právě já. Ale ono jí asi nic jiného nezbylo :)

Nechci se do takového stavu dostat! Ráda bych našla někoho, kdo by se oddílu rád za rok a půl ujal a já mu ho ráda předala...

(Občas je lepší jenom uklízet a nepřemýšlet.)

Žádné komentáře: