sobota 5. března 2011

Zážitky z 21. narozenin Zlatého kvítku

Mám pocit, že jich bylo celkem dost. A poměrně netradičních...
  • HANIČKA (6 let): "Můj manžel bude Kuba. Už to máme domluvené."
  • MABI (9 let): "Můj kluk by měl být blonďák a měl by být silnější než já, aby mě ochránil." JÁ: "A jak to poznáš, že je silnější než Ty? To Tě má přeprat?" MABI: "Ne! S holkama se prát nesmí! Musí přeprat kluka, kterýho nepřeperu..."
  • COPÍK (10 let): "A já bych chtěla skauta!"
  • Čapka s Bublou by časem chtěly společně vést Fialky. Daly ruku na to...
  • Poprvé jsem měla z Mrněte pocit, že by oddíl klidně vedla.
  • Jednou za čas přijde chvíle, kdy prostě z fleku zorganizujete akci. Proč ne?
  • Občas je fakt super, když vám hrábne :)
  • ...a určitě by se našlo ještě něco.
Je to hloupý, ale největším zážitkem bylo něco úplně jiného...
  • Polední telefonát od Dicka. Naprosto speciální úkol přímo pro mě, který jde mimo tým a je důležitý. Hodně! Až tak, že mi kvůli tomu volal. Hustý! A nejlepší byl závěr celého telefonátu: "Tak pozdravuj všechny holky na výpravě!" :)

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

To mě mrzí, že jsem tam nebyla a nemohla být pozdravovaná od Dicka (a nejen to :-). Super, že to mají ty naše holky tak promyšlené s vdavkama. Tak já taky přidám jednu možná trošku odvážnější poznámečku: můj kluk by měl hlavně být a měl by být můj :-) ale nehledej v tom nic špatnýho

Kamila řekl(a)...

Nic špatnýho v tom nevidím. Je to krásná poznámka! :)