neděle 5. června 2011

Seznam úkolů

Měla bych udělat (nebo se věnovat):
  • závěrečné písemky
  • rádcovský zápisník
  • posuny tábora v Hodnocení kvality
  • program na TTT
  • milion věcí na tábor
  • program na Oikos
  • fyzika :)
  • a ještě bych si chtěla šolíchat angličtinu
Z toho se mi chce:

Ano, správně - NIC! Dneska je to strašná prokrastinace... Asi si půjdu číst :)

Přiznávám, že je to už strašný nezvyk mít opravdu volný den!
Je toho tolik, že nevím, kde začít, tak raději nedělám nic. Marnost toto. (Fakt se stydím.)

5 komentářů:

barulka řekl(a)...

Já už tomu ani neříkám prokrastinace, to už je totální KOPR :-)

Kamila řekl(a)...

Překonala jsem se a nakonec jsem včera ještě udělala několikero věcí na tábor!
Jo a normálně, Ferda neví, co je to KOPR :)

Iveta Zieglová řekl(a)...

Udělat si volný den není prokrastinace, ale prevence před syndromem vyhoření. Lenošení je občas životní nutnost ;)

Kamila řekl(a)...

Což o to, to já zase lenoším :) Hlavně s některýma...
Ale proto to chce ty "volné chvíle" nějak využít.

barulka řekl(a)...

To teda nevím, kam ta mládež spěje, sestra taky neví, co znamená KOPR.