čtvrtek 9. června 2011

Čtení pomáhá

Ve sborovně nám ležel nový plakát, tak jsem ho prozkoumala - nějaký projekt "Čtení pomáhá". Co to může být? Tak jsem to hned doma na netu prozkoumala a poměrně mě to zaujalo.

Jedná se o projekt pro žáky základních a středních škol (ale osobně mám velkou chuť přidat se taky). Na stránkách je zveřejněno xy knížek, které jsou rozděleny do tří věkových kategorií. A co s nimi? Zaregistrujete se, knížku si přečtete, zodpovíte pár dotazů na její obsah a získáte kredit 50 Kč. Co s nimi? Vyberete si jednu konkrétní "charitu", na kterou je chcete věnovat - výběr je široký! Asistence, vozík, asistenční pes pro konkrétního člověka, polohovací lůžka, chráněné dílny... A je to! Můžete se pustit do další knížky :)

Přijde mi to prostě jako úžasný nápad! Přečtu si zajímavou knížku (výběr je fakt moc pěkný a údajně se bude ještě rozšiřovat) a ještě tím někomu pomůžu!

Jenom by mě zajímalo, kde se ty peníze berou...

Žádné komentáře: