neděle 12. června 2011

Šoky

Jeden pro vás (teda i pro mě :)):
Sobotní cyklovýlet do Litovelského Pomoraví - 64 km. Bylo to v pohodě. Ale přiznávám, že po sprše a večeři na mě padla únava...

Šok, když jsem přišla k sobě do pokoje - vzkaz od mojí ctěné sestry:
Milovaná, nejúžasnější, nejčestnější, nejučitelštější, nejzamilovanější, nejvíce fyziku se učící vůdkyně a sestřičenečko,
chtěla bych tě požádati, zda by jsi tedy za mě alespoň jednou nezašla jim tam nadělat paseku úklidem a taky bych tě byla bývala ráda požádala o zalívání mých kytek, ale mám jistou obavu, že by je taková péče zahubila, takže na to se vykašli ;)
Díík! Seš fakt nejúžasnější, nejčestnější, nejRikitanější, nejvíce Luďkovi obdivovanější, nejMirkovější, nejDušínovější, nejJarkoMetelkovatější, nejJindraHojerovští, nejČervenáčkovější a nejRychlonožkovatější káámoš-ka!
Nechť se ti po mě stýská ;)
Tvá nej.......................................................................................................................................................... ší sestra
P.S. na druhé straně
Ale jinak jsme vši úplně v pohodě...

Žádné komentáře: