pondělí 12. prosince 2011

12.12., asi tak milion věcí a nasrání

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra má povinnost zasílat své mladší sestře pohledy ze všech navštívených koutů světa, aby její mladší sestra nezapomněla, že má nějakou scestovalou starší sestru."

Z toho milionu věcí:
Právě teď jsem odpověděla jednomu tatínkovi od nováčka v oddíle, jestli má dceru zapsat na Babáka nebo na Sirotkovu. Ten mail byl ale výkon! Ufff...
Taky jsem ušoulela kuličky. A chutnají přesně tak, jak mají! :) Teď na balkoně tuhnou.
Nevěřili byste, jak jeden mail v pondělí v šest hodin ráno dokáže potěšit! :)

A teď ten bonus. Omlouvám se za vulgarismus "nasrání", ale "naštvání, vytočení" a podobné pojmy jsou slabého charakteru.
Před časem jsem ve škole řešila, jestli by bylo možné v prosinci na pár dní chybět. Prostě byla možnost odletět si před Vánocema na společnou dovolenou do Anglie a eventuálně dál. Ze školy vzešlo, že mi kdyžtak dovolí dva dny neplaceného volna.
Dneska jsem zjistila, že na rozdíl od jiných vyučujících mám 9,5 dne dovolené, kterou si můžu vyčerpat! Přesně nevím, kde jsem ji vzala, ale nějak ji mám už od té doby, co jsem nastoupila do práce. A zjistila jsem to až dneska. A proč nasraná? Kdybych to věděla před tím časem, kdy jsem řešila společnou dovolenou, tak jsem už od soboty v Londýně, ve středu přelétám na Kanáry a vracím se v pondělí. Vám by to tlak nezvedlo?


P.S.: Ach jo, zase sestřino moudro sedlo k události dne. Jsem zvědavá, co tam najdu zítra...

Žádné komentáře: