středa 14. prosince 2011

14.12., hrnek a cukroví

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra je povinna pomoci své mladší sestře s učivem, protože dobré známky její mladší sestry jsou přece jedna z hlavních radostí života každé správné starší sestry."

Protože většina Fialek nejede na vánoční výpravu, tak se dneska na schůzce slavily Vánoce. Bylo to fajn, ale nejvíc mě překvapil dárek od Květi. Každému namalovala hrnek! A ten můj je prostě úžasný :) Už se těším až společně vyjedeme na vánoční výpravu! :)

Večer jsem kuchtila šohajky. Moje druhé letošní vánoční cukroví. Myslím, že jsem se totálně "vyčerpala". Tolik cukroví jsem z vlastní iniciativy snad v životě neudělala...

P.S.: Nevím, jestli Dick Stopaře zná, protože Ferdě odpověděl naprosto normálně. Za to ona jemu ne... Tentokrát si na paškál vzala Rychlé šípy. Achich achich. Myslím, že Dick si musí myslet, že moje sestra je blázen.

Žádné komentáře: