čtvrtek 15. prosince 2011

15.12., rádcovský zápisník, korálkárna a Elixír

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra je oporou své mladší sestře ve chvíli, kdy se obě stanou součástí pravidelné rozhlasové relace "Z babiččina archivu"."
Achich achich... S mladší sestrou na relaci o kožichu z dědictví asi v životě nezapomeneme...

Experimentální rádcovský zápisník je na světě! Juchuchu :) Už ho mám doma! Další juchuchu! A celkem se mi líbí! Juchuchu! Už se těším až se do něho začtu a začnu si dělat poznámky, co by šlo do toho finálního ještě doladit :)

Tak jsem poprvé zavítala do korálkárny na Slovákove. Ten obchod mě totálně nadchl! Fakt jsem se musela hooodně krotit, abych ho celý nevykoupila! (Mají dárkové poukazy ;))

Elixír - myslím, že už tradiční skautská vzdělávací celostátní akce. Od té doby, co se s touto akcí začalo, tak na ní prostě nesmím chybět :) Na posledním jsme s Baruli přemýšlely, jestli bychom už jako ostřílené skautské vedoucí neměly nějaké téma, které bychom mohly nabídnout jako program. Tak jsem přemýšlela a něco mě napadlo - motivace oddílového vedení. Nabídla jsem se a bylo přijato. Následně se ale z jiné strany zjistilo, že by byl potřeba program na Hodnocení kvality. Tak když už tam budu... A co podpora rádců a rádcovský zápisník? Nezapojit se taky? Nějak se ty programy začínají hromadit...

Žádné komentáře: