neděle 18. prosince 2011

18.12., Svišť a Jarabák

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra musí pravidelně podávat hlášení o zhlédnutí zajímavého filmu a v případě, že jí mladší sestra sama nějaký film doporučí, je její povinností se na něj podívat do pěti pracovních dnů."

Tak jsem se vrátila z vánoční výpravy. Tentokrát jsme byly v Břeclavi, kde jsme spaly u místních Ymca skautů. Mají moc pěknou klubovnu ve dvorku kousíček od Dyje. Hlavně mají ale sympatického hospodáře Sviště :) Vysokoškolák se smyslem pro humor a hlavně pohodář. Co mi ale přišlo zajímavější bylo, že v sympatiích k tomuto muži se shodlo celé naše oddílové vedení napříč všemi generacemi - tedy věkový rozdíl až 10 let! Prostě stál za to :)

S vánoční výpravou mám za sebou i letošní první rozdávání dárečků. A laťka je nastavena vysoko!
Zhruba tak před rokem a čtvrt jsem si pořídila ptáka Jarabáka. Prostě plyšový pták, ale naprosto úžasný :) Mrně z něho byla tak nadšená, že jsem jí ho taky pořídila (myslím, že k Vánocům). Na jaře se mi ale stalo, že mě Jarabák někde na trase Olomouc - Brno opustil...
A na vánoční výpravě jsem dostala Jarabáka č. 2! Mrně mi ho vlastnoručně ušila! A je snad ještě úžasnější a roztomilejší než ten původní :) Prostě mi to udělalo ohromnou radost! Tak snad mě jen tak neopustí...

Žádné komentáře: