pondělí 19. prosince 2011

19.12., VH a já

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra ve chvíli, kdy říká: "Podíváme se dneska na něco?" má už namyšlené alespoň 3 filmy, na které se chce podívat."
Možná i víc, ale především tyto:
  • Láska nebeská
  • Moje tlustá řecká svatba
  • Dobrý ročník
  • Čtyři svatby a jeden pohřeb
  • ...a zpravidla ještě něco :)

V neděli zemřel Václav Havel. Myslím, že v republice je jen málo lidí, kteří to neví... Určitě nebyl dokonalý (to není nikdo z nás), ale jednoznačně byl osobnost!
Mile mě překvapila moje 5.B, když o tom se zájmem a vážnou tváří ráno začala mluvit. 
Viděla jsem spoustu fotografií i několikero videí. Toto na mě ale zapůsobilo nejvíc:

 A co já? Jsem unavená... Už dva týdny bojuju s nachlazením a je to jako na houpačce - chvilku dobrý, chvilku špatný. Dneska jsem myslela, že ráno nedojdu do školy. Už se fakt těším na prázdniny a na to, jak se budu opravdu moct v klidu douzdravit a snad i odpočinout.
Tak a teď jdu do postele...

Žádné komentáře: