sobota 24. prosince 2011

22.12. a třídní Vánoce

(Fakt nějak před Vánocema nestíhám...)

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra si je vědoma faktu, že její mladší sestra je stvoření poněkud střelené, a proto se jí na spoustu věcí raději neptá."
Odpoledne se mi to potvrdilo :)

Dopoledne jsme měli ve třídě vánoční besídku. Bylo to moc fajn, nachystala jsem dárečky pro děti a dokonce jsem jich i pár dostala. Některé byly pěkné a využiju je (třeba svíčky). Na druhou stranu - kdyby se soutěžilo o nejšílenější vánoční dárek, tak si myslím, že bych mohla soutěžit o prvenství :) Od jedné žačky jsem dostala keramického ježka držícího škopek piva a nápis "Bodne". Fakt super...

1 komentář:

Galetta řekl(a)...

Ono se to nezdá, ale před těma Vánocema je to pořádný kvapík. Zvlášť u deváťáků, kteří teda u mě vlastně ani nechtěli na prázdniny, protože se řešila příprava na přijímačky a byly z toho tak nějak v křeči všichni. :-D Ale tak jako já jim věřím, že to dají. Nevím, jak se to podařilo, ale za poslední půl rok snad nějak všichni dospěli nebo co a jsou nějací zodpovědní. :-D