čtvrtek 22. prosince 2011

21.12., Gmail, přání a slunovrat

(Dodatečně, protože včera fakt nebylo kdy...)

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra dokáže mladší sestře poradit, když za ní dojde s hlavou velikou jako balón a beznadějným hlasem jí notuje část písničky, kterou si zpívá celý den, ale nemůže si vzpomenout na název, autora, ani album."
Funguje to i naopak :) Jen mi dneska vrtá hlavou, který zpěvák z Městskýho zpívá jednu písničku z CD Babylon. Ten hlas je strašně známý! Musím to pustit sestře :)

Často ráno, předtím než jdu do školy, zapnu počítač, abych se podívala na maily. O čtvrt na sedm je venku tma jak v pytli a teploměr je v mraze. Takže se podívám na internet, jak je vlastně venku (já vím, marnost)... Mimo jiné je mým zdrojem informací Gmail, kde mám nastavený motiv "Strom", ve kterém se odráží venkovní počasí (na základě města, které si sami zvolíte). Koukám a na Gmailu sněží! Říkám si: "Blbost!" Prostě je venku zima... Jaké je to překvapení, když o půl hodiny později odcházím z domu a venku je všude bílo! Konečně! :) Asi nám to opravdu Baruli přivezla z Austrálie ;)

Jednou za onoho času otevřu školní email (ze kterého si nejde přeposílat maily). A tam mě čekalo 5 mailů od dětí ze třídy! Obrázky a přání k Vánocům. Strašně milý!

Odpoledne pak tradiční slunovratový oheň a roverské posezení. Ve stručnosti: bylo to moc fajn a domů jsem se dostala až o půlnoci. Moc jsem si to ale užila! Je to opravdové nasátí vánoční atmosféry...

Žádné komentáře: