úterý 6. prosince 2011

6.12. a optika Richter

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra má v hlavě veškeré příjezdy, odjezdy, ceny týkající se blížících se akcí a je více než ochotná vyjmenovat je mladší sestře i ve 3 hodiny ráno."
Mohu potvrdit - mladší sestra zásadně takové informace potírá :) Jen by mě zajímalo, jak to dělá, když s ní starší sestra nesdílí střechu nad hlavou...

O víkendu jsem jela šalinou a zahlédla takovýto plakátek:
Slevu na brýle nepotřebuju, ale líbí se mi ta myšlenka! Tak jsme včera doma s maměnkou vykramařily asi sedmery staré brýle, které nám jenom zavazí v šuplíku a dneska jsem je odnesla do optiky Richter, aby je odeslali do Afriky. Ta myšlenka mě prostě nadchla!
Jestli máte staré brýle, které nepotřebujete, tak je tam taky odneste!
A jako bonus se můžete pokochat třemi veledíly Rudolfa Brančovského, které mají v optice pověšené :)


P.S.: Rudolf má teď nějaké úchylné období... Hodně úchylné!

Žádné komentáře: