pondělí 5. prosince 2011

Soukromý adventní kalendář

Co pamatuju, tak mám svůj krabičkový adventní kalendář. 24 krabiček s vánočními motivy, které jsou očíslované. Sestra má něco podobného...
Když jsme byly malé, tak nám je vzorně chystala maměnka! Čokoládíčka a sem tam nějaká blbůst. Úžasné!
Se sestrou jsme už dospělé, ale bez soukromého adventního kalendáře by to prostě nešlo! NEŠLO!!! Ale maměnka už před pár lety prohlásila, abychom si ho teda dělaly samy - navzájem. Jasně! Taky proč ne...
A od té doby se to stupňuje. Čokoládíčky jsou doplňovány nejenom blbůstkami, ale citáty, hláškami z filmů, příběhy na pokračování, korálkami, které tvoří irskou vlajku apod.
Letos sestra nachází komiksy Rychlých šípů. Některé je ovšem třeba doplnit. (Nic extra, letos jsem měla krizi.)
A já jsem letos našla malý "hlavolam" a každý den papírek se zadáním, co z něho mám poskládat. Super! Doufám, že se náročnost bude postupně zvyšovat! :)
Ale to není všechno! Ještě mě každý den čeká moudro o správné starší sestře. A o ta vás nemůžu ochudit! Prostě Ferda :)

  1. Každá správná starší sestra netouží po ničem jiném, než mít mladší sestru.
  2. Každý správná starší sestra má v ledničce vždy zásobu jídla oblíbeného mladší sestrou pro případ plánovaného i neplánovaného noclehu mladší sestry.
  3. Každá správná starší sestra má v šatníku alespoň jeden kousek oblečení, který se hodí mladší sestře a je ochotná jí ho půjčit za jakékoliv situace.
  4. Každý správná starší sestra ví, že pokud jí chybí v knihovně oblíbená literatura, velice pravděpodobně ji najde u mladší sestry a i přes prvotní nával vzteku nakonec mladší sestře musí poděkovat, že právě ONA si půjčila její knihu.
  5. Každý správná starší sestra ví, že když se v Radosti uvádí představení "Rychlé šípy", je její sesterskou povinností na to upozornit mladší sestru a sehnat lístky do první řady napravo.

Nu, jsem zvědavá, co se ještě dozvím :)

Žádné komentáře: