čtvrtek 8. prosince 2011

8.12., škola a střediskovka

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra ví, že se může spolehnout na svoji sestru ve výběru oblečení do divadla, na společenskou událost či rande, protože jedině mladší sestra nemá to srdce zalhat a říct: "Moc ti to sluší", když to tak zrovna není."
Hlavně bych řekla, že se mladší sestra dobře baví, když se sestra obléká do divadla apod. a není schopná najít vhodné oblečení...

Od včerejška je mi lehce zle - prostě na mě něco leze! Ráno jsem celé prosmrkala, prokašlala a do školy se sotva doplazila. A jaký to byl den? Místo 4 vyučovacích hodin jsem měla 6! Ještě jsem dvě suplovala. Ve vlastivědě jsem vůbec netušila, co mi děti ze třetí řady říkají - tak úžasnovatě jsem měla zacpaná ušiska! Jitka mi donesla pár léčiv od nich z lékárny, takže zítra začíná léčebná kúra dle slečny magistry farmacie! :)

A v tomto úžasném stavu jsem ještě vyrazila na střediskovku. Pár bodů:
  • Mám oddílovou mikinu! Hurá! :)
  • Myslím, že Močák bude fajn akce.
  • Kolik skautů je potřeba z připevnění plachty na zeď? V některých chvílích i pět :) Aneb naši kluci jsou prostě úžasní (a chvílema komičtí :)).
  • Nechápu, jak někteří lidé s některými lidmi nedokáží vůbec spolupracovat. Já bych spolupracovala hned...


P.S.: Synchronizované zvracení je fajn. Zvracení při čistění zubů má taky něco do sebe...

1 komentář:

barulka řekl(a)...

s tím oblíkáním na tom něco bude, taky mám pocit, že se vždycky musím milionkát převlíkat (pokud tedy už nejde o osvědčenou kombinaci)