pátek 9. prosince 2011

9.12. a STS faktura

Adventní kalendář:
"Každá správná starší sestra zná termíny: "sexouš", "na šlehačku", "high/middle/low five", "pfedkus", "fakt kamoš", ví co který znamená a umí je aktivně používat."
Myslím, že je nutné dodat, že kdyby starší sestra tyto termíny neznala a nedokázala je používat, tak mladší sestře bude rozumět tak každou pátou větu... :)

Došla mi další faktura za STS přes skautIS. Já tuto kombinaci fakt zbožňuju!
  1. Můžu se podívat na detailní výpis. Ale on není ledajaký! Díky kontaktům zadaným ve skautISu se mi ukazuje komu přesně jsem volala nebo psala. Takže až si Ferda usmyslí, že chce vědět kolik SMS jsem jí poslala za listopad a kolik minut jsem s ní provolala, tak není problém. Všechno vím! :)
  2. Ty ceny jsou prostě dokonalé! Posuďte sami:
  • ZÁŘÍ: 176,10 Kč, nevyužila jsem všechny volné minuty
  • ŘÍJEN: 161,12 Kč, opět jsem nevyužila všechny volné minuty
  • LISTOPAD: 151,20 Kč a ještě se mi převádí nějaké volné minuty do dalšího měsíce...
Já se prostě musím smát :)

Žádné komentáře: