neděle 8. ledna 2012

Pohodový víkend

Mám za sebou velice pohodový víkend!
  • Po dlouhé době zase víkend v Olomouci. Cestu za tmy, kdy nemůžete číst, krásně dokáže vyplnit třeba navyprávěný Hobit :)
  • Provykládaný večer.
  • Příjemně prolenošené dopoledne a plánování Londýna.
  • Oběd v čínské restauraci. Ale pozor! V prvním patře na Horním náměstí u okna s přímým výhledem na radnici, orloj i sloup Nejsvětější trojici. Totální kýč! :)
  • Procházka zákoutími, o kterých jsem netušila, že existují - Olomouc mě totálně uhranula! A vybrala (vybrali) jsem si dva domy :) Musíme to někdy na sluníčka a hlavně s foťákem zopakovat...
  • Posezení v Café Mahler na Horním náměstí. Secesní (doufám, že to říkám dobře) kavárno-cukrárna taky na Horním náměstí. Krásná atmosféra!
  • Večerní pečení štrůdlu. V životě jsem netušila, že chlap může být tak nadšený z pečení a být tak krásně puntičkářský :) Prostě to bylo fajn a štrůdl jsme měli moc dobrý! :) (Péct štrůdl jsem ho naučila já :))
  • Promítání fotek z Anglie a hlavně Kanárů. Uááá! Že já neměla tu dovolenou už v prosinci...
  • A závěrečný díl Harryho ve velkým!
  • A další příjemně prolenošené dopoledne :)

Prostě to byl úžasný víkend! To jinak říct nejde... Už se těším do Londýna ještě víc než předtím!

Žádné komentáře: