čtvrtek 5. ledna 2012

Poslední dny...

...jsou celkem fajn. Třeba začaly fungovat šamanské korálky :)

Navíc dneska ráno jsem se cítila jako malý děcko! Ale to nebylo úmyslně!
Probudila jsem se a první, co mě napadlo (ale to jsem to neovlivňovala!) bylo: "Už jenom jednou se vyspím!" To je jako když malý dítko čeká na Štědrý den :) Marnost.

A ještě se musím podělit o jednu historku. V úterý večer na gmailu domlouváme víkend. Těsně před rozloučením: "Hele a nechceš jet do Londýna?" Kuš, blbej termín - kříží se s celým Elixírem. Ve středu dopoledne SMS: "Tak je ještě jedna možnost, jak Tě dostat do Londýna - odlet v neděli večer." Jdu zkusit vedení školy a ono to vyšlo! O půl třetí potvrzené letenky i ubytování. Hej to je fakt mazec! :) Strašně se těším! Uááá! :)

1 komentář:

Iveta Zieglová řekl(a)...

Užij si to a nezlob tam, ať neuděláš Čechům ostudu! Já tam jedu 13.-17.4. :)