neděle 4. března 2012

Národní divadlo

V pátek večer jsem projížděla Brnem na nádraží.
Prvně kolem Janáčkova divadla - bylo celé rozzářené! Co večer asi hráli?
A pak kolem Mahenova divadla - už se lidé začínali scházet na představení.
Tak nějak mi to v tu chvíli přišlo naprosto správné, že naše Národní divadlo dál funguje. A přišlo mi úžasné, když jsem viděla páry, které byly velice slušně oblečené a spořádaně kráčely do divadla. Úplně jsem dostala chuť se také slušně obléknout, obout si něco jiného než Keeny a vyrazit do divadla...

2 komentáře:

barulka řekl(a)...

Není problém, chodím docela často s jednou spolužačkou, vyber co bys chtěl avidět a uspořádáme výppravu :-)

Iveta Zieglová řekl(a)...

Já jsem byla nedávno pěkně oblečená v Národním divadle a dost mě zamrzelo, když jsem tam potkala jednoho (aspoň v Brně) docela známého herce, který se šel podívat na představení jen v otrhaných džínách a košili. Tak nějak bych čekala, že zrovna takovýmto lidem na tom bude záležet...co už. Jinak ještě že ta divadla máme, kam bych jinak nosila všechny ty pěkné šaty, které mám!? :D