neděle 4. března 2012

Usměvavé ČD

Za poslední týden mám za sebou samá pozitivní setkání s pracovníky Českých drah.
Minulou neděli jsme měli výlet starších a zasloužilých a jeli jsme vlakem do Říkonína. Pan průvodčí byl opravdu vtipnej! Ty hlášky, co sypal z rukávu, se neslyší jenom tak :)
Hrozně mě ale potěšil v pátek mladý muž za přepážkou, když jsem si kupovala lístek do Třebíče. Ještě jsem ani nedošla k okýnku a už se na mě z dálky usmíval. Celou dobu se mnou velice krásně vykládal a to nejenom o lístky a usmíval se. Byl prostě úžasný! Hrozně mi zvedl náladu! Už když jsem se začala přesouvat na nástupiště, tak jsem začala litovat, že jsem mu nepoděkovala za jeho pozitivní přístup a zvednutí nálady. Když jsem se dneska vrátila, tak jsem zkusila, jestli zrovna nebude mít službu, že bych si ještě koupila univerzální jízdenku a zároveň poděkovala, ale bohužel :( Prostě jsem propásla v pátek svoji příležitost. A ještě ke všemu byl strašně sympatický (a pěkný :)). Asi když budu ve městě, tak to budu zkoušet ;)

Žádné komentáře: