úterý 3. dubna 2012

EliXír 2012

Celorepubliková vzdělávací akce.

Jako člověk, který absolvoval všechny EliXíry, tak se musím přiznat, že mi tento připadal jako nejslabší (teda nejenom mě, ale i Dickovi). Organizací i programově. Nějak mám pocit, že se pomalu dostávám do stavu, kdy mi probíhající programy nemají zase až tak moc co nabídnout... Celkem smutný, protože si myslím, že by byly ještě skautské oblasti, o kterých bych se ráda něco dozvěděla.

Přesto jsem ráda, že jsem tam byla:
  • Ze střediska nás vyrazilo celkem 5 - obrovský úspěch! :) Myslím, že to byla dobrá stmelovačka a celkem jsme si užili společné chvíle.
  • Vyzkoušela jsem si jaké je to lektorovat na akci tohoto typu.
  • Hlavně jsem si zase jednou povykládala s Dickem. Přiznání: hrozně mě překvapuje, že mě překvapuje, že mě ten chlap ještě překvapuje! :) Bojím se, že nikdy nepřestane...
  • A asi Dick tak trochu přispěl k tomu, že přijmu výzvu, která se přede mnou otevírá...

Žádné komentáře: