úterý 3. dubna 2012

Nové botky

Mám nové boty! :)


Minulé pondělí jsem zjistila, že v balerýnách mám díru. Teda díry :) Pro "neznalé" - boty, které se dají nosit k sukni, ale nemají podpatek či něco obdobného (tedy se v nich dá jezdit na koloběžce :)).
Rovnou proběhl první pokus. Vaňkovka v rychlosti, ale nic. Boty, které by se mi líbily, tak nebyly v mojí velikosti...


Druhý pokus proběhl toto pondělí. Když jsem šla přes město, tak jsem zahlédla, že v RockPointu mají novou kolekci Keenu, ale moc času nebylo... Detailně jsme prochodily snad všechny obuvi ve Vaňkovce, ale nic. Možná jedny boty by v případě nouze šly, ale nebyla bych spokojená.
A tak jsem z hecu zkusila RockPoint. Keen má krásné botky, které by odpovídaly mému zadání! Dámské boty ovšem většinou do velikosti 41,5, což je marnost, ale co kdyby náhodou! Slečna vchází do skladu, po chvíli se vrací s úsměvem a hlásí mi: "Udělám vám obrovskou radost! Mám tady 42, které došly dneska!" Zkouším a jsou moje! :)
Úžasné stejně jako mé první :)

Žádné komentáře: