středa 18. dubna 2012

Novinka

Pořád mám v pokoji volnou zeď. Už jsem to "ideově" vychytala, ale ta praxe nějak pokulhává... Ráda bych si tam pověsila síť, na kterou bych si mohla kolíčkama přidělat poskládané jestřáby z papíru a následně přidělávat další a další věci. Kde ale vzít takovou síť?!?

Ale přesto je v mém pokoji jedna novinka! Pod jestřáby v horním dílu balkonových dveří přibylo jaro :) A asi ještě bude postupně expandovat na hlavní okno, protože kytičky ještě mám...
Inspirace z Elixíru:

3 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

http://www.kvrezac.cz/

Kamila řekl(a)...

Díky za doporučení! Jsem ve fázi dotazu na prodejce, tak jsem zvědavá, jak to dopadne. Nějak nechápu, proč si účtují procenta navíc...

Maggi řekl(a)...

Kaka, co vím, tak síť se svého času dala sehnat i v rybářských potřebách tady u zastávky...