středa 18. dubna 2012

Po víkendu

Ach jo, zase to tady nestíhám...

O víkendu jsme měli zahájení letošního VLK Oikos:
  • Po dlouhé době jsem si zase zařídila auto a hrozně si to užívala! Dokonce jsem dostala od Kecky pochvalu :)
  • Svět je malý a o náhody tu není nouze! Kecka zná mého budoucího kolegu z kabinetu. A aby toho nebylo málo, tak ve školce ve svém oddělení má Květi od nás z oddílu :)
  • Potřetí na Posekanci. V Toulovcových maštalích za světla ani jednou... Supr skóre.
  • Příjezd byl dost hustej! Po vystoupení z auta jsem se dozvěděla, že v zimě a mírném dešti budu tři hodiny stát na louce pod elektrickým vedením. Myslela jsem, že mě klepne!
  • Asi tak 200 dřepů v průběhu hodiny - v neděli byly schody celkem zajímavý počin.
  • I ateliér "Pájení" může mít velký úspěch na kurzu, kde je zhruba 6 kluků a 25 holek...
  • Lektorování dvou programů - každý proběhl dvakrát.
  • Nedělní "Cíl a prostředek" probíhal v kuchyni, kde se vařilo. Vařili 3 bývalí instruktoři, kteří pro kritiku opravdu nejdou daleko. S Jáňou nás všichni tři pochválili, že jsme to měly moc pěkně nachystané. Měla jsem z toho hroznou radost!
  • Už se začínám těšit na letní část :)

Žádné komentáře: