pátek 31. srpna 2012

Brno je díra...

Dneska se mi to potvrdilo.
Mám nového pana kolegu v kabinetu (sympaťák :)). Předem jsem o něm věděla pár věcí:
  • kombinace M - F, jenom o trochu starší než já
  • bývalý pionýr (nu budiž)
  • syn kolegyně mého nejdražšího spolužáka (a Brno se zmenšuje)
  • ale taky ho zná Kecka z bubnovacího kurzu

To všechno bych ještě brala. Ale dneska vykládáme o tom, jak je na podzim hrozně moc svateb (vdává se nám kolegyně). Tak to komentuju stylem, že dokud je to kolem Brna, tak je to v pohodě, ale že za 2 týdny jedu na svatbu do Krkonoš. V tom přistane dotaz: "Míša?" a moje odpověď: "Ne, Robin!" :) Pan kolega zná nevěstu, já ženicha a společně se sejdeme na svatbě v Krkonoších :) Toto mě dneska už fakt dostalo! Myslím, že když nás pan ředitel viděl ve společném záchvatu smíchu, tak fakt nemohl chápat...

Žádné komentáře: