neděle 5. srpna 2012

Střediskový tábor a Jumanji


Předem jsem to přiznávala - co se týče střediskového tábora, tak jsem byla skeptik. Výsledek? Takový jaký jsem v hloubi duše očekávala - předčil má očekávání a bylo to prostě fajn!
  • Přiznávám, že se mi líbily návštěvy kluků, kteří si chodili pro vodu a pravidelné opravy dvoukoláku :)
  • Když vám něco chybí nebo si s něčím nevíte rady, tak prostě skočíte vedle. Hodí se kluci i holky.
  • Výměnné pobyty vedoucích. Super, jak to kluci vzali zodpovědně a pokaždé u nás někdo od nich byl.
  • Možnost personální výpomoci...
  • Výborná výpomoc byla, že jsme mohly využít cizí sprchu a ne tu naši děsivou :)
  • Nahlédnutí do toho, jak to na jiných táborech funguje (nebo nefunguje?).
  • Mohla to být inspirace, jak se to dělá jinde. Někteří využili, někteří nevyužili. Co už.
  • Taky jsem si ale uvědomila, že jsem ráda zrovna na našem táboře s naším oddílem :) Prostě každému vyhovuje něco jiného.

A jaké bylo Jumanji? Oddílový tábor?

  • Největší zážitek: Přiznávám, že slibový oheň s předáním oddílu. Takovou atmosféru jsem fakt nečekala! Byla dokonalá! Díky všem!
  • A druhým největším byly Fialky (převážně předškolačky). Sice jsme měly 2 nezbedy, ale na zbylé 4 si nemůžu stěžovat! Strašně jsem si to s nima užila! Sice jsem se první týden nezastavila, ale taky to mělo svoje kouzlo...
  • Můj poslední tábor v roli vůdkyně oddílu a ona přišla kontrola z BRJ, která nás celé roky míjela :) Ale zvládly jsme to.
  • Taky jsme měly v táboře vetřelce z cizího oddílu. Dokonale zapadl a myslím, že si to všichni užili!
  • Jak jsem měla loni na táboře krize, tak tentokrát to klapalo. Až na jednu chvíli si myslím, že to byla totální pohodička! A to je pro mě to nejdůležitější!
  • A hrozně moc mě potěšily naše holky! Když jsme si povídaly o táboře, tak říkaly spoustu zajímavých nápadů. Ale hlavně vlastně ocenily to, že nebyly na týmy a že jsou rády, že vlastně nic nebodujeme. Pro mě je to takové malé osobní vítězství, že to fakt má smysl takto dělat! Kéž by to zjistili i jiní...
Tak zase za rok na oddílovém táboře! A třeba za pár let i na střediskovém ;)

1 komentář:

barulka řekl(a)...

Ke střediskovému táboru:myslím že každý je taky na něco jiného zvyklý ale rozhodně to bylo inspirativní - víš jak to chodí jinde a postě každý ať si to přebere a udělá s tím co chce.