sobota 6. října 2012

Pouštění draka

Trávím týden na škole v přírodě v Orlických horách. Děti se dopoledne učí jazyky a já mám volno (když zrovna není potřeba matika). A tak jsem v sobotu dopoledne vyrazila na blízký kopec. Bylo nádherné počasí, výhled na celé Orličky a skoro až na Kraličák. Nevyrazila jsem ale sama - šel se mnou také drak! Na kopci příznivě foukalo a tak drak letěl výš a výš až jsem ho neměla kam už pustit - byla jsem na konci provázku! To se mi snad ještě nikdy nestalo :) A tak jsem tam stála s drakem ve výši a luxusním výhledem na podzimní krajinu. Mít s sebou celtu, tak si i lehnu a bylo by to dokonalé :)

Perlou ovšem bylo už páteční pouštění draka! Vylezli jsme s dětma na kopec, já začnu vypouštět draka a sedmáci hned spustí: "Paní učitelko! A jaká fyzikální veličina se tu využívá?" Tak jsem je hned trochu vzdělala :)

P.S.: Víte jaký je rozdíl mezi vlaštovkou a učitelkou? ;)

2 komentáře:

Dan K. řekl(a)...

vlaštovka nenosí brýle?!

Petr Šabata řekl(a)...

Zuzka tipuje: Vlaštovky se vrací na jaře a učitelky na podzim.

Já bych si tipnul: Jedna pije žákům inkoust a jedna krev. (Aspoň v mém mládí jsme na stavbu vlaštovek používaly právě pijáky. Dávají se vůbec ještě do sešitů?)